Cryoliplyse

Het lijkt bijna te mooi om waar te zijn: overtollige vetrolletjes die verdwijnen zonder te hoeven sporten! Met de nieuwe lichaamsbehandeling Huid & laserclinics nieuwegein is het mogelijk. Een cryolipolyse- of Cryo Lipo Slimming-behandeling pakt gedurende 45 minuten de probleemzones aan die u met sporten en gezond eten niet weg krijgt. Hoe hard u ook uw best doet. Na een cryolipolyse-behandeling krijgt u niet alleen een mooie, strakke huid, maar verliest u ook nog eens 1 tot 2,5 cm omvang per aangepakte zone!

De behandeling

De cryolipolyse-behandeling is erop gericht om kleine vetophopingen op het lichaam duurzaam te verwijderen. De cosmetische ingreep verwijdert maar liefst 20 procent van uw vet, zonder operatie en vervelende neveneffecten. Tijdens de behandeling wordt het vetweefsel afgebroken door verkoeling. De probleemzone wordt met behulp van een vacuüm met koel applicators behandeld.

De behandeling duurt slechts 1 uur en is vrijwel pijnloos. In de tussentijd kunt u gerust naar muziek luisteren, een boek lezen of zelfs even uw ogen dichtdoen. De cryolipolyse-behandeling is populair omdat het snel, nagenoeg pijnloos is en er komt geen injectie aan te pas. Bovendien is er geen sprake van een operatie of lange herstelperiode.

De resultaten voor specifieke zones zoals de buik, benen en taille zijn verbluffend. Na de behandeling kunt u direct uw dagelijkse werkzaamheden weer oppakken.

Is cryolipolyse voor iedereen geschikt?

Als uw BMI (Body Mass Index) boven de 30 is, wordt een cryolipolyse-behandeling niet geadviseerd. Ook als er problemen of aandoeningen aan de lever of de nieren zijn, is de behandeling voor u niet geschikt. Tijdens een intakegesprek dat u heeft met de arts worden eventuele medische aandoeningen besproken. Aan de hand van die uitkomst wordt bekeken of u in aanmerking komt voor de behandeling.

De voordelen

De voordelen van cryolipolyse op een rijtje:

• Het vet is definitief weg (mits u een gezonde leefstijl hanteert)

• Er zijn slechts 2 tot 3 behandelingen nodig

• De behandeling is voor een groot aantal mensen geschikt

• De ingreep is vrijwel pijnloos en non-invasief (geen operatie)

• Zeer veilig en effectief

• Geen herstelperiode en geen bijwerkingen

Bekijk onze tarieven

Cryolipolyse vetbevriezen vetbevriezen nieuwegein